2/9/07

Cap de Fornells 28 - 08 - 07

Aprofitant ja els darrers dies de vacances, i que disposavem de barca per anar per Fornells, amb na Maria vam anar a fer una immersió just devora sa bocana de Fornells.
Va ser una immersrió interessant, ja que era un lloc desconegut dins la Reserva Marina del Nord de Menorca. Hi havia molts d'anfosos petits que rodaven. Just entrar (6m) vàrem trobar una morena. Hi havia vaques (serranus scriba) que rodaven per tot. Va ser una immersió, que a pesar de molts contratemps, vàrem disfrutar molt tots dos. Com anècdota, dir que quan vam sortir de l'aigua, va venir el guarda de sa Reserva, a demanar es papers (autorització).


Aprovechando ya los últimos días de vacaciones, y que disponíamos de barca para ir por la parte de Fornells, con Maria hicimos una inmersión justo al lado de la bocana de Fornells. Fué una inmersión interesante, ya que era un sitio desconocido dentro de la Reserva Marina del Norte de Menorca. Había muchos meros pequeños que deambulaban por todos lados. Al entrar (6m) encontramos una morena. Había serranos (serranus scriba)nadando por todos lados. Fue una inmersión, que a pesar de muchos contratiempos, disfrutamos mucho los dos. Como anécdota, decir que al salir del agua, vino el guarda de la Reserva, para pedirnos los papeles (autorización).



Amb grup veniu a rebre tots els nous visitants, donant la benvinguda a uns estranys.

La colección entera: Cap de Fornells 28 - 08 - 07

No hay comentarios: