Divendres mos vàrem trobar una trentena de bussejadors de tota Menorca a sa botiga Blue Sea Sub a Alaior, ja que venia es representant d'una marca d'articles de submarinisme (SCUBAPRO - UWATEC) a presentar-mos es nou ordenador de sa marca UWATEC, es GALILEO SOL i ses aletes TWIN JET MAX. Ens va fer una explicació de tot el que ens pot oferir es Galileo, mescla de gasos, brújula digital, pulsacions des cor,...
Després vam passar a fer una picadeta i canvi d'impressions entre els assistents.
Dissabte varem quedar a n'es centre de busseig Diving Center Fornells a les 9:00 per preparar tot per fer una inmersió per provar s'ordenador, i ses aletes. Vam intentar anar fins a n'es Cap de Cavalleria, però es mal temps no ens va deixar sortir de sa bocana, i varem quedar a redosa, a sa part dreta de sa sortida. Una immersió de 48 min. amb una profundidat màxima de 27m. En aquesta immersió varem poder veure 3 grans àncores, a part de la vida que hi havia.
Després, a les 12 i a les 15:30 hi va haver 2 immesrions més, ja que ens haviem dividit en grups per així tots els interessats poder provar el material que ens deixaven. El migdia, hi va haver un petit dinar, que ens va convidar s'organitzador, en Nando, de sa botiga Blue Sea Sub.
En aquesta ocasió, no vaig endur-me sa càmara, ja que volia estar més pendent de ses coses de s'ordenador que de fer fotos, però vos deix 3 fotos de divendres a n'ets ordenadors i ses aletes:
El viernes nos encontramos una treintena de buzos de toda Menorca en la tienda Blue Sea Sub en Alaior, ya que venía el representante de una marca de artículos de submarinismo (SCUBAPRO - UWATEC) para presentarnos su nuevo ordenador, el GALILEO SOL y sus aletas TWIN JET MAX. Nos hizo una explicación de todo lo que nos puede ofrecer el Galileo, mezcla de gases, brújula digital, pulsaciones del corazón...
Después pasamos a hacer una picada y cambio de impresiones entre los asistentes.
El sábado quedamos en el centro de buceo Diving Center Fornells a las 9:00 para preparar todo y hacer una inmersión para probar el ordenador, y las aletas. Intentamos ir hasta el Cap de Cavalleria, pero el mal tiempo no nos dejó salir de la bocana de Fornells, y quedamos a protección, en la parte derecha de la salida. Fue una inmersión de 48 min. con una profundidad máxima de 27 m. En esta inmersión pudimos ver 3 grandes anclas, aparte de la vida que había.
Después, a las 12 y a las 15:30 hubo 2 inmersiones más, ya que nos habíamos dividido en grupos para que todos los interesados pudiésemos probar el material que nos dejaban. El mediodía, hubo una pequeña comida, a la cual nos invitó el organizador, Nando, de la tienda Blue Sea Sub.
En esta ocasión, no me llevé la cámara, ya que quería estar más pendiente de las cosas de ese ordenador que de hacer fotos, pero os dejo 3 fotos del viernes a los ordenadores y sus aletas:
Els ordenadors que ens van deixar:
Detall d'un ordenador:
Ses aletes:
Una barca abans de sortir:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario