31/5/09

Actualitzant...


Ja fa quasi bé mig any que no dic res per aquests móns virtuals. La desconnexió ha estat quasi total, però per sort no del món submarí.

Durant aquest mig any he aprofitat per actualitzar equip fotogràfic, equip de busseig, coneixements,...

Sobretot això darrer m'ha estat restant temps per dedicar a aquestes coses. He estat fent el curs d'EFR (Emergency First Response), RESCUE DIVER, i (encara sense acabar) el curs de DIVEMASTER de PADI, que em permetrà poder fer batejos a l'aigua (prof. màx de 6m), ajudar en cursos, i augmentar els meus coneixements també.

També estic fent el curs de NITROX AVANÇAT i TÈCNIQUES DE DESCOMPRESSIÓ que consiteix en un busseig amb mescla de gasos diferents a l'aire i mescles riques amb oxigen per a la descompressió, així com també practicar respostes davant problemes davall l'aigua. Realment és un curs molt, molt interessant.

També he participat en el Curs de Jurat de Fotografia Submarina, i en el primer Campionat de Fotografia Submarina de Menorca, celebrat a Ciutadella el passat 1 de maig, i que finalitza el proper 6 de juny.

Esper poder tornar prest un poc a la noramlitat, i poder seguir penjant fotografies de les meves inmersions (de plaer). De moment, dues de les descartades, una d'AMBIENT SENSE MODEL i l'altra MACRO NO PEZ del Campionat de fotografia. Esper que us agradi!!

Saludos!





2 comentarios:

Luis AMeller dijo...

uep! s'espirògraf té molt bona pinta, i és una de les descartades!...per açò vas primer!

Josep dijo...

Hola Lluis!!
Moltes gràcies. Jo no he vist sa classificació, i no se com està sa cosa, però bonu es fa lo que es pot!

A s'espirograf li falta un trosset, li he retallat un espai que molestava. Sa veritat es que darrerament no he tocat sa càmara per res, i no se com m'anirà la setmana que ve. Hauria d'anar a practicar!! jeje

Mus veim!